Profi költöztetés Budapest logó

Akadálymentes változat
CÉGÜNKRŐL


Költözés, bútorszállítás előtti hasznos tanácsok

 

Költöztetéskor, költözéskor, bútorszállításkor kérjük, figyeljen a tehergépjármű számára szükséges parkolóhely kialakítására, elfoglalására és annak méretére a fel- és lepakolási címen, hogy autónk a munkavégzés során garantáltan elférjen! A megfelelő beálláshoz átlagosan 3-4 személyautónyi helyre van szükségünk.

 

Csomagolás, csomagolóanyag?
Bízza ránk a munkát!
Kívánságára a csomagolóanyagot, a mobilszekrényeket, a költöztető kartondobozokat biztosítani tudjuk. A páncélszekrények szállításához alátétet, míg a bútorok felületi károsodásának elkerülése érdekében pokrócokat, megfelelő kialakítású kartonokat használunk. Amennyiben a csomagolást Ön végzi el, kérjük, feliratozza megfelelően dobozait, csomagjait – különös tekintettel a törékeny tárgyakat tartalmazó csomagokra!

 

Mi gondoltunk a biztosításra is!
Alapáraink a szükséges felelősségbiztosítást tartalmazzák! Antik bútor, értékes hangszer stb. esetén nem kell emiatt aggódnia! Cégünknek (mint Magyarország legrégebbi költöztető vállalatának) az egyik specialitása nem más, mint az antik bútorok és kényes hangszerek biztonságos szállítása.

 

Költözés rémálmok nélkül
A költözés, a bútorszállítás vitathatatlanul nagy pszichológiai megterheléssel jár. Éppen ezért igyekszünk jó szóval és magas fokú felszereltséggel biztosítani azt, hogy a költözés ne legyen rémálom, hogy a megrendelő tudja, hogy vigyázunk az értékeire. Mert ha velünk költözik, az egészen más!

 

Bútorszállítás
Ügyfeleinket számos jó tanáccsal igyekszünk segíteni már a bútorszállításra való felkészülésben is.



CÉGTÖRTÉNETÜNKET AZ ÜGYFELEINK ÍRTÁK

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Profi Költöztetés Magyarország legrégebbi költöztető vállalkozása. 1981 Őszén alakult meg, ugyanakkor az akkori Kisipari Müködési Engedély 1982 február hónapban került kiállításra.

Az 1981-es alapítás óta telephelyünk változatlan helyen, Zugló kertvárosi részében található.

Nevünket a Profi Költöztetés-t, -melyet Megrendelőinktől kaptuk- kb. a 80-as évek közepétől használjuk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A cég legelső járműve egy nyitott ZUK volt, ezzel kezdődött minden.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A következő évben továbbfejlesztettük a kisteherautót. Ponyvás, magasított rakterű felépítményt kapott. Ezzel jelentősen megnőtt a szállítható árú mennyisége, továbbá biztosnságosabbá is vált a költöztetés.

 

 

 

 

 

 

 

Kb. 1985-ben továbbléptünk a tehergépjármű-fejlesztés terén és beszerzésre került eg használt AVIA, a cég első pótkocsijával. Ez már dobozos felépítménnyel rendelkezett, szemben a korábbi ponyvás felépítményekkel. Ez a szerelvény raktérfogatra kb. a háromszorosa volt a korábbi ZUK-nak, így már egész nagy háztartásokat tudtunk átköltöztetni egy ütemben.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1987. Ez az az év amikortól elkezdtük használni a Profi Költöztetés elnevezést. Szintén ettől az évtől kezdve tértünk rá a jellegzetes zöld/fehér színkombinációra.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1990. Ebben az évben kerültek beszerzésre az  új tandemtengelyes pótkocsik (a korábbiak egytengelyesek voltak). A módosításnak köszönhetően tovább növekedett mind a szállítható mennyiség, mind a teherbírás.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1992. Megtörtént az első "nyugati típusú" költöztető szerevények beszerzése.  A pótkocsik változatlanok maradtak, ugyanakkor a teherautó rakterének mérete és teherbírása tovább nőtt. Ezen szerelvények már 12 tonnás össztömeget tettek lehetővé.

 

 

 

 

 

 

2003, új költöztető szerelvények beszerzése. A műszakilag megengedett ösztömeg elérte a 15 tonnát.  

 

 

 

 

 

 

 

 

2004-től napjainkig:

Budapest és az agglomeráció területén fokozatosan elkezdődik a behajtási övezetekek kiépítése és terjeszkedése, illetve bevezetik a hétvégi "kamionstop-ot". Megjelölik a 12 tonna össztömeges felső határt, továbbá kialakítanak új 7.5 tonnás, 3.5 tonnás behajtási övezeteket, továbbá a meglévőket kiterjesztik. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy Budapest területén pl. egy 15 tonnás teherautó, külön hatósági engedély nélkül el sem hagyhatja a telephelyet. Ez az új jogszabályi környezet ellehetetleníti a 12 tonnásnál nagyobb tehergépjárművek költöztetésben való felhasználását, illetve a 7.5 tonnás teherautókkal való költöztetést is jelentősen korlátozza. A helyi önkormányzatok az övezetek kialakításán túl számos helyen tovább korlátozzák a teherautók behajtását egészen a 3.5 tonna össztömegig.