Profi költöztetés Budapest logó

Akadálymentes változat
CÉGÜNKRŐL


Költözés, bútorszállítás előtti hasznos tanácsok

 

Költöztetéskor, költözéskor, bútorszállításkor kérjük, figyeljen a parkolóhely kialakítására, foglalására és méretére a fel- és lepakolási címen, hogy autónk a költöztetés során elférjen.
A megfelelő beálláshoz átlagosan 3-4 személyautónyi helyre van szükség.

 

Csomagolás, csomagolóanyag?
Bízza ránk a munkát!
Kívánságára a csomagolóanyagot, mobilszekrényeket, költöztető kartondobozokat biztosítunk. A páncélszekrények szállításához alátétet, a bútorok felületi kárának elkerülése érdekében pokrócokat, megfelelő kartonokat használunk.
Amennyiben a csomagolást Ön végzi, kérjük feliratozza megfelelően dobozait, csomagjait különös tekintettel a törékeny tárgyakat tartalmazó csomagokra.

 

Mi gondoltunk a biztosításra is!
Alapáraink a szükséges felelősségbiztosítást tartalmazzák.

Antik bútor, értékes hangszer. Cégünknek, mint Magyarország legrégebbi költöztetőjének egyik specialitása az antik bútorok és kényes hangszerek szállítása.

 

Költözés rémálmok nélkül
A költözés, a bútorszállítás vitathatatlanul pszichológiai terheléssel jár. Éppen ezért igyekszünk jó szóval és magas fokú felszereltséggel biztosítani, hogy a költözés ne legyen rémálom, hogy a megrendelő tudja, hogy vigyázunk az értékeire. Mert ha velünk költözik, az egészen más!
Miben más a PROFI?

 

Bútorszállítás
Ügyfeleinket számos jó tanáccsal igyekszünk segíteni például a bútorszállításra való felkészülésben.
> bútorszállítás



CÉGTÖRTÉNETÜNKET AZ ÜGYFELEINK ÍRTÁK

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Profi Költöztetés Magyarország legrégebbi költöztető vállalkozása. 1981 Őszén alakult meg, ugyanakkor az akkori Kisipari Müködési Engedély 1982 február hónapban került kiállításra.

Az 1981-es alapítás óta telephelyünk változatlan helyen, Zugló kertvárosi részében található.

Nevünket a Profi Költöztetés-t, -melyet Megrendelőinktől kaptuk- kb. a 80-as évek közepétől használjuk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A cég legelső járműve egy nyitott ZUK volt, ezzel kezdődött minden.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A következő évben továbbfejlesztettük a kisteherautót. Ponyvás, magasított rakterű felépítményt kapott. Ezzel jelentősen megnőtt a szállítható árú mennyisége, továbbá biztosnságosabbá is vált a költöztetés.

 

 

 

 

 

 

 

Kb. 1985-ben továbbléptünk a tehergépjármű-fejlesztés terén és beszerzésre került eg használt AVIA, a cég első pótkocsijával. Ez már dobozos felépítménnyel rendelkezett, szemben a korábbi ponyvás felépítményekkel. Ez a szerelvény raktérfogatra kb. a háromszorosa volt a korábbi ZUK-nak, így már egész nagy háztartásokat tudtunk átköltöztetni egy ütemben.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1987. Ez az az év amikortól elkezdtük használni a Profi Költöztetés elnevezést. Szintén ettől az évtől kezdve tértünk rá a jellegzetes zöld/fehér színkombinációra.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1990. Ebben az évben kerültek beszerzésre az  új tandemtengelyes pótkocsik (a korábbiak egytengelyesek voltak). A módosításnak köszönhetően tovább növekedett mind a szállítható mennyiség, mind a teherbírás.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1992. Megtörtént az első "nyugati típusú" költöztető szerevények beszerzése.  A pótkocsik változatlanok maradtak, ugyanakkor a teherautó rakterének mérete és teherbírása tovább nőtt. Ezen szerelvények már 12 tonnás össztömeget tettek lehetővé.

 

 

 

 

 

 

2003, új költöztető szerelvények beszerzése. A műszakilag megengedett ösztömeg elérte a 15 tonnát.  

 

 

 

 

 

 

 

 

2004-től napjainkig:

Budapest és az agglomeráció területén fokozatosan elkezdődik a behajtási övezetekek kiépítése és terjeszkedése, illetve bevezetik a hétvégi "kamionstop-ot". Megjelölik a 12 tonna össztömeges felső határt, továbbá kialakítanak új 7.5 tonnás, 3.5 tonnás behajtási övezeteket, továbbá a meglévőket kiterjesztik. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy Budapest területén pl. egy 15 tonnás teherautó, külön hatósági engedély nélkül el sem hagyhatja a telephelyet. Ez az új jogszabályi környezet ellehetetleníti a 12 tonnásnál nagyobb tehergépjárművek költöztetésben való felhasználását, illetve a 7.5 tonnás teherautókkal való költöztetést is jelentősen korlátozza. A helyi önkormányzatok az övezetek kialakításán túl számos helyen tovább korlátozzák a teherautók behajtását egészen a 3.5 tonna össztömegig.